Kampania społeczna - partnerzy

Jan Foryś (reżyser)

urodzony w 1983 roku absolwent wydziału dziennikarstwa o specjalizacji komunikacji medialnej. Jako dyplom bronił pracę o specyfice kampanii reklamowych na rynku lokalnym. Jeszcze przed szkołą filmową zrobił film dokumentalny o wydarzeniach Lubińskich w 1982 roku, który został nagrodzony przez ówczesnego Ministra Kultury Kazimierza Ujazdowskiego. Jego  krótki film szkolny „Konferencja” z udziałem Roberta Królikowskiego i muzyką Michała Lorenca zakwalifikował się do najbardziej elitarnych festiwali filmowych m.in. Camerimage, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni i Berliński Festiwal Filmowy.

Filip Załuska (operator filmowy)

w dotychczasowym dorobku swojej pracy współpracował m.in. z agencjami reklamowymi MCCANN-ERICKSON POLSKA, MRM Worldwide, F25, HAND MADE, Rafałem Królikowskim, Katarzyną Maciąg, Jerzym Sthurem, Januszem Andermanem, Jerzym Radziwiłowiczem oraz  Michałem Lorencem. Jest autorem reklam „Allegro”, „DPD”, „Winiary danie w 5 minut”. Jego film „W drodze” został pokazany na festiwalu  filmów polskich w Chicago. Otrzymał również III nagrodę za najlepszy portret  w XIII ogólnopolskim konkursie fotografii „Portret”.

Fabryka Komunikacji Społecznej

została założona w 2003 roku przez osoby związane od początku z Fundacją Komunikacji Społecznej i działa zgodnie z wartościami i standardami wypracowanymi przez Fundację. Fabryka Komunikacji Społecznej to niezależny podmiot prawny zajmujący się tworzeniem strategii komunikacji w oparciu o analizę zachowań społeczno-rynkowych oraz realizacją kampanii o charakterze edukacyjnym i informacyjnym służącym trwałej zmianie postaw społecznych, głównie w obszarach zdrowia, bezpieczeństwa i walki z wykluczeniem społecznym.
http://www.fks.com.pl/

Fundacja Komunikacji Społecznej

to organizacja pozarządowa, której misją jest wprowadzanie dobrej i odpowiedzialnej komunikacji jako podstawowego warunku zgody, współpracy i zrozumienia niezbędnych dla rozwoju społeczeństwa obywatelskiego. Cele Fundacji to podnoszenie jakości komunikacji społecznej w Polsce poprzez profesjonalizację marketingu społecznego i tworzenie warunków współpracy organizacji pozarządowych, mediów i biznesu. Wszystkie programy Fundacji są prowadzone z inicjatywy Fundacji lub w partnerstwie z innymi organizacjami. Fundacja nie prowadzi działalności gospodarczej. Członkowie Zgromadzenia Fundatorów, Rady oraz Zarządu Fundacji nie pobierają wynagrodzenia za sprawowanie funkcji w tych organach. Tworzeniem strategii komunikacji i realizacją kampanii społecznych na zlecenie innych podmiotów zajmuje się Fabryka Komunikacji Społecznej, która jest stałym sponsorem Fundacji finansującym koszty biura i telefonów.
http://www.fks.org.pl/

Studio Zielony Pomidor

studio filmowe działające na rynku od listopada 2008 roku.   W tym dość krótkim czasie zrealizowali kilkanaście reklam, rozpoczęli koprodukcję 20 minutowego filmu animowanego pt. „Świteź”, przeprowadzili development animowanego filmu pełnometrażowego pt. „Minuscule feature” oraz zaczęli preprodukcję serialu „Minuscule series 2”. Zajmują się produkcją reklam, filmów i seriali.
http://zielonypomidor.com/

Discipline Media Group (kreacja www)

Discipline Media Group istnieje na rynku od ponad 8 lat. Jest firmą ściśle związaną z internetem, a jej powołaniem jest kreacja użytkowa dla wszystkich klientów, którzy poszukują niekonwencjonalnych, ale praktycznych rozwiązań przekazu za pośrednictwem internetu. Discipline tworzy unikatowe projekty, które wykraczają poza ramy standardowych rozwiązań. Dzięki nietuzinkowemu sposobowi myślenia, profesjonalizmowi oraz świetnej znajomości rynku wśród klientów Discipline można znaleźć takie firmy, jak: UPC Polska, Kompania Piwowarska, Nestle Polska, Unilever Polska, Triumph International Polska, Franke Polska i inne.
http://www.discipline.pl/

Zobacz nasz spot reklamowy

Reklama radiowa

Zobacz plakaty

Pionowy:

Poziomy:

Na skróty